עידית סילמן: "בנט לא מחפש שררה הוא מחפש השפעה"

אסתי פלד No Comments on עידית סילמן: "בנט לא מחפש שררה הוא מחפש השפעה"

חברת הכנסת לשעבר מטעם ימינה, עידית סילמן בריאיון למהדורה המרכזית לאחר ההחלטה ללכת לאופוזיציה, "מעוניינים במנהלת לאכיפה ארצית כנגד בנייה בלתי חוקית, וועדה למינוי שופטים ומנהלת ההגירה"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת כנסת לשעבר מטעם ימינה ויו"ר מרכז הבית היהודי לשעבר עידית סילמן התראיינה הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על רקע ההחלטה ללכת לאופוזיציה, בריאיון טענה כי המפלגה לא מחפשת ג'ובים אלה השפעה, "צריך לזכור שאנחנו הולכים לממשלת אחדות שהיא שמאל. אנחנו מעוניינים במנהלת לדיני אכיפה ארצית לתכנון ובנייה כנגד בנייה בלתי חוקית כמו אצל הבדואים. מנהלת ההגירה. הנציגות לוועדה למינוי שופטים. בעניין תשובות המדינה לבג"ץ בענייני התיישבות וענייני גיור".

ראש הממשלה לא רוצה אותנו טוענת סילמן, "יש מו"מ והיינו עם הגוש כל הזמן. היה מו"מ רציני עם כל השותפות ואנחנו מצפים שזה יהיה גם כלפינו. בשבועות האחרונים נתניהו לא מראה לנו את הרצון להכניס אותנו לקואליציה. בסוף זה ההחלטה של ראש הממשלה".

על השאלה מדוע קיבל בנט את תיק הביטחון, למרות גודל המפלגה, השיבה סילמן, "אני לא נכנסת לאיך אנשים מקבלים תיקים. שר הביטחון נפתלי בנט הוכיח את עצמו כשר בטחון וגם בתקופת קורונה. בנט לא מחפש שררה הוא מחפש השפעה והוא מוכן לקפוץ למים הסוערים במשרד הבריאות ולהקים מערך פנדמיה לאומי לראשונה בישראל לקראת החורף".

 



0 תגובות